ІГОР ГУТ


Стратегічний маркетинг.
Підсилення конкурентоспроможності компанії. Оцінка ефективності бізнес-моделіСтратегії власників. Бізнес концепція. Стратегія масштабування та сталого розвитку. Передача управління від власників до топ-менеджменту.

Державна гірнича академія. Економіка підприємства, спеціаліст (1996)
Шведський Інститут Менеджменту IFL, программа з розвитку бізнесу Develop Your Business (2006-2007)
Кандидат економічних наук, захистив дисертацію у сфері поведінки споживачів (2005)

З 2011 року керуючий партнер DYB | Develop Your Business (шведсько-український проект). У програмах DYB в Україні взяли участь понад 500 компаній із різних секторів економіки.
З 2003 по 2010 директор зі стратегічного розвитку і маркетингу BROCARD Ukraine (входить до топ-10 найефективніших у рітейлі (Forbes) та до топ-100 найприбутковіших компаній України (delo.ua).
3 1998 по 2003 директор філії ТЕМДЕ Україна (TEMTRADE Group, Швейцарія).
Впродовж 10-ти років входить в Борди компаній з різних галузей та допомагає їм підсилити свою конкурентоспроможність.
Член Несторівської групи (незалежне об’єднання інтелектуалів, націлене на створення візії України).
Член правління International Renaissance Foundation (частина Open Society Foundation, заснованої Джорджем Соросом).

Викладач програми "Корпоративний директор"